Select Your Style

Choose your layout

Color scheme

Curs Scratch

Cum poți transfoma pasiunea pentru computer și jocuri într-o oportunitate pentru viitor?

Învață programare cu Scratch: cel mai simplu, animat și interactiv mod de a crea propriile tale animații, jocuri și programe.

Cu scratch poți să înveți programare fără să renunți la pasiunea ta pentru jocuri

Cu ajutorul cursurilor Scratch Code School Clubs poți să îți faci primele tale jocuri pe care le poți mai apoi juca alături de prietenii tăi.

Poți să alegi cursul nostru de programare Scratch creat pentru elevii care vor să facă primii pași în programare. De la cunoștințe de bază și până la proceduri complexe, cu ajutorul cursurilor Scratch Code School Clubs poți să transformi timpul petrecut în fața calculatorului într-o oportunitate pentru viitor.

Cursul începe cu noțiuni introductive (deci nu este nevoie să știi programare) și devine mai complex pe măsură ce avansezi.

***Dacă vrei să înțelegi mai bine cursurile predate și să beneficiezi de suport de la un trainer Code School Clubs în fiecare weekend, poți achiziționa și pachetul “Support Live lecții programare Code School Clubs”.

Lecții

  1. Introducere in Scratch

    In aceasta lectie vom invata cum putem: sa adaugam un personaj/decor/sunet nou, sa stergem sau sa duplicam un personaj; crea, salva, importa sau descarca un proiect; schimba limba si sa adaugam un nume proiectului; distribui proiectul nostru; sa ne vizualizam toate proiectele.
  2. Prezentare meniu Scratch

    In aceasta lectie vom invata despre toate notiunile din Meniu: Miscare, Sunet, Aspect, Control, Evenimente etc., precum si utilitatea instructiunilor pe care le regasim in optiunile de mai sus.
  3. Provocare Meniu Scratch

    In aceasta lectie vom realiza un proiect bazat pe instructiunile din meniu. Astfel, vom vrea un program in care personajul ne saluta, asteapta cateva secunde, iar dupa aceea incepe sa se roteasca si sa isi schimbe culoarea pana la apasarea unei taste.
  4. Aspect si sunet

    In aceasta lectie vom crea o scurta animatie cu ajutorul instructiunilor de la notiunile Aspect si Sunet. Astfel, vom face ca personajul sa danseze pana la terminarea melodiei alese de noi.
  5. Miscare si Stilou

    In aceasta lectie vom invata cum sa folosim instructiunile notiunilor Miscare si Stilou, cum putem adauga o extensie, sa trasam linii si sa cream clone. Totodata, vom face ca personajul sa se deplaseze folosind instructiunea mergi X pasi.
  6. Variabile

    In aceasta lectie vom invata cum putem folosi instructiunile gasite la Variabile prin crearea unui mic joc. Programul va contine o bila si un scor, iar atunci cand atingem bila, scorul se va modifica cu o unitate.
  7. Evenimente

    In aceasta lectie vom aprofunda instructiunile notiunii Evenimente si vom crea un program care va avea 6 evenimente.
  8. Control

    In aceasta lectie vom invata mai multe despre instructiunile de la Control si vom crea un mic joculet ce contine cat mai multe instructiuni de acest tip.
  9. Detectare

    In aceasta lectie vom invata despre instructiunile de la notiunea Detectare prin crearea unui joc
  10. Operatori

    In aceasta lectie vom invata despre instructiunile de la notiunea Operatori prin crearea unui joc interactiv.
  11. Meniu Joc

    In aceasta lectie vom invata cum putem sa ne cream un Meniu de joc prin adaugarea unor butoane (Play, Instructiuni si Back).
  12. Logo

    In aceasta lectie vom invata cum putem sa ne personalizam propriul Logo prin adaugarea unor efecte: efectul culoare si efectul fantoma.
  13. Deseneaza

    In aceasta lectie vom invata cum putem desena un cerc din diverse figuri geometrice, precum: patrat si cerc.
  14. Functia Deseneaza

    In aceasta lectie vom folosi notiunile invatate la lectia Deseneaza si vom crea o functie care ne ajuta, in functie de ce comanda oferim de la tastatura, sa ne traseze o anumita figura geometrica.
  15. Pisica si Laserul

    In aceasta lectie copiii vor invata sa faca un personaj sa se miste in stanga, dreapta, sus si jos.
  16. Agario Minimal

    In aceasta lectie copii isi vor crea propriul joc Agario.
  17. Liste

    In aceasta lectie vom invata ce sunt Listele, care este utilitatea lor si cum putem folosi instructiunile oferite de la aceasta notiune.
  18. Snake

    In aceasta lectie vom folosi instructiunile invatate in cursul anterior pentru a crea un joc de tip Slither.
  19. Interschimbare si Functia Interschimbare

    In aceasta lectie vom invata ce inseamna Interschimbarea intre doua variabile sau personaje, iar mai apoi ne vom crea o functie de interschimbare care primeste ca parametrii: numar1 si numar2 .
  20. Labirint

    In aceasta lectie vom invata cum putem sa ne cream un joc de tip Labirint, in care adaugam diverse comenzi pentru rezolvarea lui.
  21. Animatii

    În aceasta lecţie învăţăm să facem 3 animatii foarte creative şi colorate.
  22. Joc trivia

    Joc de cultura generala cu variante ajutătoare. Acesta va conţine un personaj care sa ne pună întrebarea şi 3 personaje care sa ne spună variantele de răspuns.
  23. Fruit Ninja

    Joc asemănător celui Fruit Ninja, în care mai multe fructe pot apărea aleator, iar când se dă click pe unul dintre ele, acestea vor fi tăiate în două, iar scorul va creşte.
  24. Fereste-te de obstacole

    În această lecţie personajul nostru principal va trebui să se ferească de obiecte care cad sau vin spre el din lateral. Jocul conţine şi bonusuri.
  25. Roata Norocului

    În această lecţie vom învăţa cum să facem jocul roata norocului.
  26. Sari Broscuta

    În această lecţie, personajul nostru principal, broscuţa, sare pe obiectele puse la dispoziţie, fără să atingă pământul, scopul fiind de a ajunge la cadou.
  27. Simulator Masini

    Lecţia aceasta prezintă un simulator al unei maşini. Maşina va putea sa meargă pe 3 nivele, iar la fiecare va fi înregistrat timpul.
  28. Fugi

    În această lecţie personajul principal trebuie să alerge şi să se ferească de obstacole astfel încât să nu fie prins de ursuleţ. Scopul este să atingem un scor cât mai mare.
  29. Pinball

    Această lecţie prezintă jocul pinball, în care tot ce trebuie să facem este să ne asigurăm că mingea nu cade şi că strângem cât mai multe puncte.
  30. Flappy Bird

    Lecţia aceasta prezintă jocul asemănător flappy bird, în care o pasăre trebuie să treacă printre ţevi fără să le atingă. Scopul jocului este să strângem cât mai multe puncte.

No Comments

Give a comment

ratings
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0